promotional-gifts promotional-gifts .

promotional-gifts

به گل نشاندن کاکتوس

کاکتوسها معمولا برای گلدهی باید در زمستان به خواب بروند. برای به خواب رفتن آنها باید از پائیز آبیاری را به فواصل زیادتر انجام داد و در زمستان به کلی آن را قطع کرد. بسیاری از کاکتوسها در زمستان احتیاجی به آبیاری ندارند.

دمای نگهداری کاکتوسها در زمستان 10 درجه سانتیگراد است تا گیاه به خواب برود.
در بهار با بیدار شدن، گیاه به گل می نشیند. تعدادی از کاکتوسها را می توان با پاره ای از مراقبتها و فراهم آوردن شرایط لازم مجدداٌ به گل نشاند.

مثلا کاکتوس کریسمس Schlumbergera bridgesii را می توان در محیط با درجه حرارت 10 تا 15 درجه سانتیگراد و 14 ساعت تاریکی و 10 ساعت روشنایی قرار داد تا گیاه در طول ماههای مهر و آبان مجدداٌ گل بدهد. گلهای این کاکتوسها به رنگهای سفید قرمز و صورتی است.

کاکتوس Schlumbergera bridgesii را نیز مانند کاکتوس کریسمس وقتی که اوایل بهار گل داد برای گلدهی مجدد، حداقل برای دو ماه در دمای 10 تا 12 درجه قرار می دهند و مدتی تاریکی را به 14 ساعت می رسانند، تا جوانه های گل دهنده ظاهر شوند.

انتخاب گل مناسب برای نگهداری در آپارتمان بسیار مهم است در این مقاله به به موضوع گل نشاندن کاکتوس پرداختیم که می تواند به عنوان گلدان های تبلیغاتی جهت استفاده به عنوان گیفت تبلیغاتی و هدایای تبلیغاتی باشد.

تحریریه زرین گیفت


برچسب: به گل نشاندن کاکتوس،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۶:۰۷:۴۳ توسط:مهدی راد موضوع: گیفت تبلیغاتی نظرات (0)